torsdag 10. oktober 2013

Besøk på bloggen av "Noen nr. 23" :-)

Der var du igjen, ja! Eller var du egentlig det? Jeg får inn sånne kryptiske hint om diverse personer som har stukket innom via Twitter, Facebook og andre sosiale medier, og jeg hadde blitt glad om du hadde villet følge bloggen min eller lagt igjen en hilsen, som jeg også skrev om her litt tidligere. Har du kanskje en egen blogg og lurer på om jeg vil følge den? Vel, da må du nok gi meg et ørlite hint, da jeg ikke har så god trening i å lese andres tanker. (Mine egne går greit!) !

Men for all del, det er gøy å se at "noen" har besøkt bloggen min. Og jeg kan glede meg over at "I dag har "Noen nr. 1" besøkt bloggen min igjen", og "I går hadde jeg besøk på bloggen av "Noen nr. 23" for 4. gang denne uken" :-)

Jeg har brukt kvelden til å bestille meg noen ting som jeg blant annet skal bruke til å pynte litt på bloggen min med, tenkte jeg. Gleder meg til det kommer i posten, så blir det kanskje litt mer fart over sakene:-) Men det tar vel i hvertfall en uke kanskje, før jeg har det her.Ellers så har jeg ikke vært så veldig mobil i dag. Hadde tenkt meg ut på litt shopping, men jeg hadde en blødning under foten som ikke var så god å gå på, men jeg kom meg da til nærmeste matbutikk i hvertfall. Det printerblekket jeg hadde tenkt å skaffe meg som mat til skriveren her får jeg ordne en annen dag. Og hvis du lurte på det; JA, skriveren er alltid sulten, oppfører seg som den skulle vært levende, og det er like før jeg gir den et navn!

Aldri gitt PC'en din et navn, sier du? Seriøst? ;-)

Jeg blir glad om du vil følge bloggen!

2 kommentarer:

  1. Jeg tar oppsamlende leserunder om dagen. Blir nok mer tid etter at avhandlingen er inne :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja, jeg vet du jobber veldig med prosjektet ditt for tiden. Lykke til i innspurten!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)