torsdag 17. april 2014

Påskehygge med familien.

Flotte, kreative påskeegg!
 Da har jeg kommet hjem etter koselig påskesammenkomst i Bærum hos mamma. Jeg hadde kjøpt med meg noen store, artige påskeegg i godteributikken på Manglerud senter, til nevøene mine. Og det så ut som de falt i smak, gitt! Det er kun det ene egget som er avbildet på bildet til venstre. Og virkeligheten er alltid bedre enn bilder, så også i dette tilfellet!! Det synes ikke så godt, men påskeegget er pakket inn åpent, sånn at innholdet synes og gjør det om mulig enda mer fristende:-) Veldig kreativ løsning, det der, faktisk nesten et lite kunstverk av godteri!



Vi jentene hadde spleiset på et tre måneders abonnement på avisen Budstikka til mamma, noe som også tydeligvis var midt i blinken.

Selv fikk jeg en veldig koselig påskeblomst med påskekylling i. Man trenger sånne innslag i livet av og til. Godt med et lite avbrekk og gjøre hyggelige ting, ikke bare tenke sykdom kontra skriving hele tiden. Man trenger pauser.


Søster'n og de hadde også med en pakke med fotopapir til meg, fordi jeg hadde forstørret og printet ut noen bilder for dem. Men det var jo bare hyggelig, de behøvde da ikke gi meg nytt fotopapir for det! Men det var selvsagt hyggelig at de tenkte på meg.





--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)