tirsdag 4. november 2014

Fotpleiebehandling anbefales - måtte bare somle litt...

Fotpleie - dette kan anbefales!
I dag har jeg endelig vært og fått fotpleiebehandling, også kalt Pedikyr, hos M& M hud, fot og kropp igjen. Det var helt nydelig, jeg har prøvd det en gang tidligere, og skrev også den gangen et innlegg om seansen på bloggen min.

Egentlig burde jeg faktisk være litt flau, ettersom jeg fikk gavekortet i gave for lenge siden. Men det har liksom alltid kommet noe i veien. Og tidligere i år var jeg på den årlige jenteturen på Hankø, og tok annen SPA-behandling der. Selv om det ikke var fotpleie, så var det i allefall behandling.

Jeg fikk endelig bestilt fotpleie-timen min, men måtte etter hvert ringe og utsette den en uke, fordi det passet litt dårlig. Men helt ærlig...

Jeg trenger virkelig den fotpleietimen innimellom, så jeg burde vært mye flinkere til å benytte meg av den. Og så er det sånn at fotpleiesalongen ligger veldig nær mitt bosted, så jeg burde greie å prioritere dette litt bedre. Det er jo faktisk en stor opptur og noe jeg har veldig godt av! I tillegg har jeg jo en helseblogg, det er jo et flott tema å nevne her!

Så hva i all verden er det jeg somler med? En av grunnene til utsettelsene er nok at jeg er litt engstelig av meg på grunn av blødersykdommen, men det burde ikke være noe problem. I allefall er denne fotpleieren offentlig godkjent, og det med sykdommen min hadde hun notert seg og visste fra forrige gang, ikke noe problem.

Jeg vet også med meg selv at jeg har skjøvet alt mulig annet til side for å prioritere boken min ved siden av ULFF, jeg vet jo det. Men jeg vet også at den fotpleiebehandlingen har jeg veldig godt av, og den er med å påvirke helsen i positiv forstand. Jeg tror faktisk jeg bør gjøre dette oftere!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)