onsdag 24. desember 2014

Gamle smerter i ny innpakning?

Lille julaften hos nær familie var veldig koselig! Godt å få levert ut gaver, og feiringen av lille julaften der pleier å være nesten som en liten julaften, med nydelig julemat og godt selskap. Jeg pleier å være med å pynte juletreet, men denne gangen var det ferdig pyntet da jeg kom. Det var helt greit.


Jeg har hatt litt problemer de siste dagene med den hoften min som ble operert og fikk protese for noen år siden. Har fortalt om det i et tidligere innlegg. Har vondt når jeg sitter, og antar at det er nerver fra hoften som stråler ut i låret. Tror det likner litt på det jeg hadde før i tiden, før hoften ble operert.


Må se an det der, det kan jo være forbigående også, men i allefall måtte jeg bytte stol der jeg var i dag. Det ble veldig mye bedre da jeg fikk en stol som var høyrere enn det sofaen er. Tok medisiner før jeg dro, så da har jeg på en måte gardert meg litt mot indre blødninger, så det er det nok ikke, og det kjennes ikke sånn ut heller.


Men som sagt, det var en veldig koselig Lille julaften! Og så utrolig mye finere julevær enn i fjor på denne tiden!


Jeg kan også nevne at vi ofte åpner en pakke på forskudd lille julaften. Jeg ga bort boken Livsglede av Lise Askvik, der to av diktene mine er utgitt. Diktene mine ble lest høyt fra boken, med en kommentar om at det var kveldens kulturinnslag :-)


Jeg må avslutte her, men vi høres straks igjen! Og riktig god jul til alle følgere og øvrige lesere!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei her også! Håper du får en ordentlig behagelig stol julaften da :) God jul til deg!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jo da, jeg fikk en god stol julaften, pluss at jeg ikke merket så mye til de smertene jeg hadde dagen før. Fortsatt god jul! Det kommer snart flere oppdateringer :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)