fredag 26. august 2016

Eksterne blogger og forefallende skriving.

Kjære leser!

Sist henviste jeg til en ekstern bloggpost, skrevet på forlagsbloggen Forlagsliv som drives av forlaget Cappelen Damm. Tenkte at det kunne være greit å henvise litt til andres bloggposter også enn bare mine egne, når de er relevante til det jeg skriver om. På den måten får jeg utvidet temaet mitt litt og sett det jeg skriver om fra flere vinkler. Det kan mange ganger være både nyttig og interessant!

I dag har det mest blitt forefallende skriving her på skribentkontoret mitt, men det må gjøres i blant det også. Jeg hadde noen kun påbegynte blogginnlegg og mail liggende her, og sånt kan man ikke ha noe av, da blir det bare rot :-) Det blir ikke resultater av sånt!

Dette ble et litt kort og usammenhengende blogginnlegg merker jeg. Jeg kommer snart sterkere tilbake!

Forresten jeg har nå fått meg en profil til bloggen på Blogglisten;
C971992E-87D3-4529-B85826291EAA6B7B-4DACED09-C1B4-41F5-B8718235D8491842


Er du like flink som meg til å la halvferdige prosjekter bli liggende litt for lenge?




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)