torsdag 20. april 2017

Påmeldt Damenes Helg i år også :-)

Påmeldt Damenes helg i år også!
Hyggelig invitasjon til årets
helse-happening; Damenes helg.
Kjære leser!

Jeg har visst ikke fortalt at jeg har meldt meg på Damenes Helg igjen som er om en stund, dette arrangeres som tidligere fortalt hvert år av Foreningen for blødere i Norge (FBIN).

I år føles det nok litt spesielt, og jeg lurte veldig på om det i det hele tatt ble en slik helg i år også, ettersom en av de som var pådriverne av dette dessverre døde i julen. Jeg fortalte litt om dette i et par blogginnlegg tidligere, uten å bli altfor personlig Akkurat da var det litt vanskelig å vite hva jeg kunne fortelle.

Nå er jo dette noen måneder siden, men det er litt uvirkelig  og trist likevel... Og ja, jeg prøver å være litt forsiktig med å omtale andre privatpersoner på bloggen min. Ok, så forteller jeg litt om enkelte offentlige personer jeg kjenner og venner som jeg vet synes det er greit, samt leger osv. som også må sies å være ganske offentlige i kraft av yrket sitt, men ja, du skjønner sikkert.


Jeg synes det er fint at bløderforeningen har greid å lage et arrangement også i år, og at det hele ledes av en som vet hva det går ut på og selv å har deltatt på arrangementet mange ganger. Kjempebra!

Jeg vil komme tilbake til Damenes helg 2017 etter hvert.


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)