fredag 21. juli 2017

Litt vanskelig å kjøre i dag.

Kjære leser!

I dag gikk turen til frisøren. Ikke fordi jeg skulle noe spesielt i helgen eller noe, syntes bare at jeg trengte en klipp. Imidlertid var det sånn at bilen min fikk fri i dag. Oppdaget i går kveld at jeg hadde en blødning inne i høyrehånden, og bilen min kjøres med håndstyrt. Det vil si at den vonde hånden skal styre gass og brems, og det går jo ikke, når man ikke kan røre på hånden uten at det gjør vondt. Har jo ingen kraft i den da.

Det er riktignok sånn at jeg kan bruke pedaler hvis jeg heller ønsker det, men for det første var det en stund siden jeg har kjørt på gamlemåten. For det andre, måtte jeg fremdeles ha hendene på rattet. Og jeg tenkte at i dag må jeg la meg selv få litt fri. Det er jo nettopp slike tilfeller jeg har TT-kortet til, derfor ble det TT-taxi i dag. Og man skal jo ikke kjøre bil når man ikke føler seg i stand til det, skal man vel?


Jeg skulle jo bare innenfor Oslo i dag, og jeg kunne ikke avlyse frisørtimen på så kort varsel. Hadde jo dessuten trodd at jeg skulle være bedre i dag ettersom jeg tok blødermedisin i går kveld, men jeg hadde nesten like vondt i dag.

Uansett, til frisøren kom jeg, og både frisørtime og taxi-turer gikk kjempefint. Avslutter her, så hånden får hvile litt.


Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)