lørdag 16. september 2017

Reisen til Spania - med noen endringer.

Jeg fikk Spania-tur i julegave!Kjære leser!

Like etter julaften (ja, det er en stund siden!) fortalte jeg at jeg hadde fått en ferietur til Spania i julegave. Reisedokumentet lå under juletreet i en konvolutt, utrolig spennende, skjønner du! Du ser dokumentet på bildet her, men jeg har redigert vekk noe personlig informasjon. Pluss at en del av informasjonen også er endret i ettertid.

Ja, for det skjedde flere ting rett før avreise, som endret på de opprinnelige planene. En av de som skulle være med, har stått på venteliste for en operasjon i halvannet år. Selvsagt ble operasjonsdatoen satt til akkurat den dagen vi skulle reise til Spania! Hennes billett måtte selvsagt avbestilles. Avreisedagen til oss andre i familien ble utsatt to dager, for å kunne vente til etter operasjonen. Likevel var det ikke slutt på overraskelsene, fordi det var noen komplikasjoner med operasjonen. 


Det hele endte med at jeg reiste alene til Spania, men ble kjørt til Gardermoen. Veldig glad for å bli kjørt i allefall, godt med litt assistanse med bagasjen også. Hadde jo også både rullestol og krykker med meg. Men i og med at jeg skulle bli møtt av min søster og hennes mann på flyplassen i Alicante, så gikk det hele veldig greit. En liten utfordring ja, men jeg besto visst den prøven, som sagt med litt hjelp til flyplassen.  


På flyet tenkte jeg at jeg skulle lese litt og kanskje ta en hvil før flyet landet kl. 16, men de to damene jeg satt ved siden av, var jo så hyggelige og spennende å høre på. Hun ene bodde i Spania, så hun skulle hjem etter en Oslotur. Var litt spent på om flyet hadde greid å fylle den plassen som mitt reisefølge hadde avbestilt så sent, men det hadde de tydeligvis. Det ble en hyggelig flytur, i hvertfall.

Nå har jeg vært her noen dager, og kommer snart tilbake med referat fra selve ferien. Jeg var ikke på noen ordentlig sommerferie i år, kun småturer. Så vi kan vel si at dette er sommerferien min!?


Flyturen, på vei til Spania.
Utsikten min fra flyet, på vei til Spania.




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Ah, ute på tur? Jeg har sikkert lest det innlegget du viste til, men husker jo ikke så langt tilbake ;) Så fint at du kom deg ned selv om du måtte reise alene. Jeg har også gjort det noen ganger, men har jo ikke så mye å dra på som det du har. Kos deg i varmen!

    SvarSlett
  2. Hei! Ja, det er jo litt lenge siden turen ble planlagt, derfor har jeg ikke sagt noe mer om det på bloggen før nå. Her har vi en temperatur på 28 grader, så jeg får kose meg i sola så lenge jeg har muligheten! Fortsatt fin kveld i Norge!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)