mandag 22. januar 2018

Glad for inspirasjon og produktiv skriveperiode!

Utdrag fra bokmanus av Gro Jeanette Nilsen.
Utdrag fra bokmanus.
Det har blitt en del skriving og manusredigering i det siste,  jeg ser at ting blir bedre i manuskriptet. Jeg synes stadig jeg oppdager noe nytt, og er faktisk ganske fornøyd med fremdriften min den siste uken!

Siden jeg er i redigeringsfasen, er det jo ikke så rart at jeg henger meg opp i rene skrivefeil, og feil i setningsoppbygging. Jeg finner ikke urovekkende mye av det, men jeg finner noe, og det må helt klart rettes.


I går printet jeg ut hele bokmanuskriptet på nytt, da jeg synes det er lettere å lese korrektur på papir. Er det bare meg, eller har andre det også sånn, tro? Da setter jeg meg gjerne på kjøkkenet med utprint-versjonen, så jeg kommer litt vekk fra PC-en. Men jeg går jo litt frem og tilbake, ettersom jeg retter opp og printer ut ny versjon av enkelte sider som trenger det.

Jeg er visst kommet inn i en litt produktiv skriveperiode nå, og er jo veldig glad for det! Jeg er imidlertid redd bloggen har kommet litt i annen rekke akkurat de siste dagene. Jeg beklager dette, men det ordner seg!

Og hvis du skulle være i tvil; Du er selvsagt hjertelig velkommen til å følge bloggen min!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)