tirsdag 16. januar 2018

Innedag på skribentkontoret.

Joda, det ble full vinter og snøkaos. Som sagt i forrige blogginnlegg Manusredigering i vinterstorm skulle jeg ikke noe sted i dag, og det var jeg glad for. Fra kjøkkenvinduet så jeg biler som sto fast i snømengdene og ikke kom seg videre. Folk som måtte spa løs bilene, en tauebil kom til, og så videre... Jo da, de kom seg videre til slutt.

Jeg er glad for at ikke strømmen gikk her, sånn som den gjorde andre steder. Jeg leste forresten at noen sa at det var fint med litt ordentlig vinter igjen, som i gamle dager. Jo da, men alt med måte... :-)

Jeg har brukt dagen til å blant annet ryddet i eldre tekster, kastet de jeg hadde i flere eksemplarer enn jeg hadde bruk for, samt ting jeg har brukt i andre prosjekter og som dermed ikke er aktuelle lenger. Det kjentes godt å få ordnet dette. Og så har jeg holdt på med nåværede bokmanus i dag også, slik jeg gjorde i går. På bildet ser du kjøkkenet mitt, da jeg satt med manuskriptet litt tidligere i dag. Er det vinter der du er?

Hjemmekontor med bokmanuskript.
Hjemmekontor med bokmanus.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)