fredag 11. april 2014

Påskestemning på badet :-)


Mandag fortalte jeg om en noe hektisk dag. Nå har det vært mer normalt tempo, selv om det alltid er litt å drive på med. I kveld for eksempel, har vi hatt styremøte i ULFF via Skype.

Tidligere i dag var jeg på shopping. Og selv om dette er en personlig helse-og skriveblogg, vil det kanskje gjøre seg med et påskeinspirert bilde av dagens gule fangst? Det skader ikke å pynte litt på badet, skulle jeg tro.

PS: Innholdet er også nytt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Gult er kult - god påske! Og sjekk utfordringen i bloggen min om du vil! :)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg har nå lest bloggposten din - spennende prosjekt! Kanskje jeg titter nærmere på det i løpet av de nærmeste dagene. God påske til deg også:-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)