lørdag 30. november 2013

Noen av bloggene jeg følger.

Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om noen andre bloggere jeg har kontakt med og setter stor pris på - og hvorfor jeg følger bloggene deres. Nå får jeg sikkert masse kjeft av dem det gjelder, men de kjenner meg vel etter hvert ganske godt, så både jeg og de tåler nok dette. Jeg sier jo ikke noe galt om noen!



En av de litterære bloggene jeg følger, er bloggen til Fivrelden fra Telemark. Denne bloggeren kom jeg tilfeldig i kontakt med da jeg var helt fersk som blogger i mai 2013. Jeg oppdaget fort at hun var veldig ivrig når det gjaldt å svare på bloggposter, men det er nok likevel litteraturinteressen og skriveinteressen som er det største felleskapet her. Etter hvert har jeg også oppdaget at vi har enkelte felles bekjente i nettverdenen.

En av de andre bloggerne jeg har kontakt med, er Grete, som jeg har kjent siden 2008. Jeg nevnte henne også i et tidligere innlegg Hun var tidligere en ekstern kontakt i ULFF ved et par anledninger. Dette i forbindelse med vurdering av et par konkurranser, og jeg har også truffet henne et par ganger. Det tok ikke lang tid før hun var en god venninne! Hun var også en av gjestene da jeg feiret stort førtiårslag - og hun reiste helt fra Tromsø!

Det fins noen bilder av Grete og meg, både fra vårt første treff på Aker Brygge i 2008, men også på førtiårsfesten min. 

Og til begge to; Gi meg beskjed da, hvis jeg har skrevet noe om deg i denne posten som du slett ikke vil ha på trykk i bloggen min ;-) Det er kjempehyggelig å ha kontakt med disse jentene, og de er begge ganske så ivrige på skrivingen!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk. Veldig hyggelig å få en omtale :)

    SvarSlett
  2. Bare koselig, det vet du! Fordi du fortjener det ;-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)