fredag 15. april 2022

Intervju med Gro Jeanette, om å leve med blødersykdom.

Utdraget er lånt fra nettstedet 
"Alt om din helse".

Intervjuet med meg, som jeg nevnte i et tidligere blogginnlegg, heter Medisinske fremskritt har gjort det lettere å leve med hemofili, og står å lese på nettsiden Alt om din helse. Intervjuet er gjort i forbindelse med bløderdagen 17. april. 

Artikkelen skal visstnok også komme på trykk i papiravis, jeg tror det var Dagbladet, i morgen påskeaften. Jeg håper jeg har fått de rette detaljene for hvilken avis, men det er i allefall et ekstrabilag, forsto jeg. Men som sagt, les det gjerne på internett også!

Jeg synes det ble en grei artikkel, jeg er nesten litt overrasket. Jeg hadde noen rettelser til hun som intervjuet meg. Noen ble tatt til følge, og andre ikke. Men sånn er det jo. Jeg forsto det sånn at slippdagen skulle være påskeaften, men jeg fant jo artikkelen på internett allerede fredag, så da regner jeg med at det er greit at jeg deler den.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 
 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)