torsdag 14. april 2022

Hyggelig påskemiddag, og jeg har funnet nettartikkelen.

Gro Jeanette Nilsen på påskebesøk.
Gro Jeanette på påskebesøk.
Vi skriver skjærtorsdag, så påsken er godt i gang. I dag har jeg vært på veldig koselig  påskemiddag hos familie. Jeg hadde kjøpt inn påskeegg til nevøene mine. De er jo ikke barn lenger, men man må jo få ha det litt moro, da!

Tirsdag fikk jeg medisiner tilkjørt i siste liten før helligdagene. Jeg var ikke gått tom, men når ferien er over hadde det vært litt knapt hvis ikke jeg hadde fått ordnet det.

Jeg har som jeg sa i et kommentarfelt sist, funnet intervjuet med meg på internett. Jeg trodde ikke det skulle publiseres før om en dag eller to, så jeg vet ikke hvor offisielt det er ennå, men de har jo publisert det, så... Jeg kommer sikkert tilbake med lenke og mer informasjon i neste blogginnlegg.

Det er også et annet sosialt treff på Aker brygge i sikte før påsken er over, og det gleder jeg meg til!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?