lørdag 16. april 2022

Lunsj på Aker Brygge, men ingen avisartikkel.

Fint vær og utsikt fra Aker Brygge
på langfredag.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Langfredag ble det lunsj på Aker Brygge, sammen med tanten min og hennes venninne. Veldig koselig! Det var dagen etter påsketreffet i Vestby, så det ble plutselig mye farting på meg.

På Aker Brygge spiste jeg blåskjell, som så ofte  før. Og som du ser av bildet, fikk vi fint vær, og det er jo alltid hyggelig!

I formiddag, påskeaften, var jeg en tur i butikken, for å sjekke om artikkelen om meg sto i Dagbladet, som jeg hadde forstått at den skulle, men det gjorde den faktisk ikke.

Det var ikke så lett å stå i butikken og bla gjennom avisen. Så jeg kjøpte den med meg, men fant ikke det jeg skulle ha. Tittet så vidt på VG også. Jeg har familie også som sjekket VG for meg, uten å finne noe. Så da så. Intervjuet med meg; Medisinske fremskritt har gjort det lettere å leve med hemofili, ligger jo på internett, som sagt. Jeg er litt skuffet over at jeg ikke fant artikkelen i papiravis, men sånn er det. Det var jo hyggelig å bli intervjuet! 

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)