fredag 6. desember 2013

Om å gå tilbake til start igjen...

Så utrolig mye styr det ble av det jeg trodde var en liten oppdatering! I går kveld fikk jeg beskjed om å oppdatere systemet på PC'en. Ja vel, jeg får vel gjøre det da. Vil jo helst unngå problemer, så jeg gjør jo som jeg blir bedt om?

Oppdateringen gikk jo greit, men etterpå. Veldig mye virket, ja vel. Men BLOGGEN! Bloggen var helt ubrukelig. Hjelp. Da jeg gikk inn her, eller rettere sagt prøvde på det, fikk jeg feilmelding, om at, nå husker jeg ikke ordlyden altså, men det var noe med at bloggen ikke kunne brukes fordi jeg ikke hadde de rette programmene. Og jeg som er blitt så avhengig av denne bloggen. Og som fikk så mange gode tips av en venninne i går som jeg tenkte at jeg må tenke på når det gjelder bloggskriving som jeg kommer tilbake til senere, og... og... Hjelp. Igjen.

Det ble jo litt sent før jeg la meg i går (helt normalt), så det var et ørlite håp at bloggen oppførte seg rart fordi noen kanskje drev med oppdateringer i systemet eller noe? Kunne jo håpe på at en re-start ville løse det hele. Vel, det ble med drømmen, for i morges oppførte den seg likedan. Internett virket, nettside og alle andre programmer, sosiale medier virket. Men ikke bloggen. Løsningen ble å gå tilbake i loggen. Ikke Bloggen, men Loggen. For å finne de oppdateringene som var gjort, og reversere dem. Og jeg greide det! Bloggen virket, OG alt det andre virket. Ble rimelig fornøyd da gitt. 

Det eneste jeg frykter nå, er en aldri så liten feilmelding om å gjøre oppdateringer i program skal dukke opp igjen. Da vet ikke jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?