mandag 30. juni 2014

Tidlig en mandags morgen.

Det ble en litt lang morgen, kanskje. Som jeg nevnte sist, hadde hjemmehjelpen varslet at hun skulle komme tidligere enn vanlig. Akkurat da jeg var ferdig med min tidlige frokost ringte hun tilbake, og sa at hun kom til omtrent normaltid likevel. Litt trøtt var jeg jo, men jeg var glad hun kunne komme i allefall!

Før hjemmehjelpen dukket opp ringte telefonen en gang til, denne gangen var det mamma som skulle gi beskjed om at hun får besøk av familie fra Stavanger en dag, og lurte på om jeg også ville komme. Jeg har ikke sett dem på snart fire år, så det blir sikkert koselig!


Ellers så er det bare å besøke meg på skribentsidene mine på Facebook og Twitter Siden på Facebook handler kun om skribentliv og litteratur. På Twitter er det også veldig mye skribentliv, men jeg legger ut noen lenker til bloggen i forbindelse med helse og andre ting også. Kanskje vi ses der også?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


@Lurer du på noe? Ta gjerne kontakt!


 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)