søndag 7. juni 2015

Redigerte bloggoppdateringer og lagde artikkel.

Jeg skrev som du kanskje husker de to siste somrene en del om veps på bloggen min. Disse oppdateringene har jeg nå samlet til en artikkel. Jeg synes det var en grei måte å lage artikkel på; samle alt det jeg allerede hadde skrevet om et tema, i en artikkel.

Og for ordens skyld; Nei, dette er ikke den
artikkelen jeg har fortalt om i flere av de siste blogginnleggene mine. Det er et helt annet prosjekt.

Starten på vepseartikkelen kan du derimot lese her;


Krigen mot vepsebolet.
av Gro Jeanette Nilsen

Sommeren for to år siden er varm. Jeg trives med at jeg nettopp har fått nytt verandagulv og kjøpt nye hagemøbler. Og jeg sitter mye på verandaen, hvor jeg skriver på egne prosjekter og leser. Derfor er dette en fin sommer. Hittil i alle fall.

Stor overraskelse – stor utfordring.
Jeg skal bare legge puter fra verandastolene, ned i den blå putekassen etter en fin sommerferiedag. De fleste verandamøblene er som sagt nye, men putekassen har jeg hatt lenge. Jeg ser en og annen veps, men det er jo sommer!

Jeg skvetter skikkelig opp fra den bedagelige sommermodusen, idet jeg under lokket på putekassen finner...

(Artikkelen ble trykket på et nå nedlagt nettsted.)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?