lørdag 9. juli 2016

Bedre helse - enn så lenge.

Kjære leser!

Som sagt, det går litt opp og ned med helsen og leddene mine for tiden. Må bare legge til, siden forrige blogginnlegg kanskje var litt dystert, at siste halvdel av denne dagen har det snudd helt om og jeg føler meg omtrent frisk! Ja, her svinger det fort, og det gjelder å holde følge :-) I kveld har jeg vært helt smertefri og bare slappet av foran TV og tatt livet helt med ro. Måtte bare få det med som et lite mini-innlegg, i tilfelle dere som leser tenker at forrige bloggpost var litt vel negativ. Og ja, jeg kommer snart tilbake med mer om både skribentliv og helse:-)

Ha en riktig god natt og en fin lørdag!




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Skulle kommentere på forrige, men så kom du meg i forkjøpet :) Uansett, ja det høres ganske slitsomt ut, men det er vel ikke noe poeng å late som om det ikke er trøblete? Synes det er fint at du skriver litt om de helsemessige utfordringene også, selv om jeg kanskje ikke kommenterer like ofte på sånne innlegg, er det sikkert nyttig for den andre målgruppen din.

    Supert at du er bedre i dag, da blir det jo en brukbar helg uansett! :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for fin kommentar! He he, nei du hadde kanskje ikke ventet et nytt innlegg om samme sak så fort...

    Det er helt klart ganske slitsomt og usikkert. Siden jeg skriver en del om sykdommen min, og da tenker jeg ikke bare på bloggen, men for eksempel i bokmanus og også den historien jeg fikk utgitt nylig, synes jeg at sykdomstemaet er naturlig ved siden av skribent-temaet, ja. Det temaet har etter hvert blitt en del av skrivingen min.

    Om folk innenfor helse-målgruppen min leser bloggen vet jeg ikke. De har fått noen hint om den, men jeg vet ikke om de leser.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)