fredag 17. november 2017

Fornøyd med netthandel av fotoalbum.

Inspirerende med nye fotoalbum!
Endelig nye fotoalbum, og klar for
innliming av bilder!
Jeg har lenge hatt et lite etterslep i fotosamlingen min. Jeg hadde endelig klargjort bildene, men slapp opp for fotoalbum. Og siden det ikke alltid er så lett å få tak i de fotoalbumene jeg bruker (og ja, jeg vil ha de samme som før!), søkte jeg etter dem på internett. Heldigvis fant jeg dem hos BGA Fotobutikk, og jeg bestilte like godt tre eksemplarer når jeg først var i gang! Jeg tenkte at siden jeg hadde et etterslep var det greit å bestille flere samtidig.
Kall meg gjerne gammeldags i forhold til fotoalbum, men jeg vil gjerne kunne bla i bilder på gamlemåten. Jeg har brukt denne type fotoalbum nesten alltid, og var glad for å finne ut hvor de kan kjøpes på nettet.

Jeg har selvsagt bildene mine på PC også, og på sosiale medier. Men jeg er aldri helt ferdig med fotoprosjekt før jeg har fått limt bildene i album. Jeg liker også muligheten til å kunne variere litt i bildestørrelser, skrive litt rundt fotoene og gjøre det hele litt mer personlig. Men det viktigste i første rekke er å få bildene på plass. Så nå går jeg en fin tid i møte!

Jeg vil også trekke fram at det kjennes godt å få fotopakken levert på døren, da disse fotoalbumene er tunge og jeg er dårlig til beins på grunn av kronisk sykdom. Jeg tror ikke at jeg er alene om å like å få varer levert på døren! Jeg betalte noen kroner ekstra  for dette, men det er det verdt, da det er mye styr å hente en så stor og tung pakke på posten.

Jeg f
ikk beskjed om når omtrent budet skulle komme, og at de skulle ringe en halv time før ankomst. Dette gikk utrolig lett, og tok bare to dager fra jeg bestilte, så hadde jeg budet på døren med pakken!


Disse fotoalbumene fins i flere ulike farger, og denne gangen valgte jeg to blå og et rødt. Men jeg har dem også fra tidligere i grønn, hvit, grå og sort. Fotoalbumene fins dessuten også med svarte sider, selv om jeg personlig foretrekker dem hvite og er glad de har en valgmulighet her.

Jeg er veldig fornøyd med hele prosessen i denne handelen!
Jeg skylder å gjøre oppmerksom på at jeg har blitt lovet et gavekort på 100,- mot et blogginnlegg om denne handelen. Men som fornøyd kunde ville jeg kanskje ha skrevet noe om dette uansett? Jeg pleier sjelden å gjøre sånne sponsorting, men tok i mot tilbudet denne gangen fordi det føltes naturlig. Og som sagt, jeg har jo ikke mottatt gavekortet riktig ennå.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.