![]() |
| St.Hans-kveld på verandaen! (Foto: Gro Jeanette Nilsen.) |
Turid ankom i sekstiden om ettermiddagen. Vi spiste rømmegrøt og spekemat inne i stuen, og trakk deretter ut, for det var ikke mange regndråper som kom! Vi ble sittende ute og skravle i det fine været til langt på natt!
Vi fikk også tatt noen solnedgangsbilder. Ettersom gjesten min kom med tog og buss og bor langt unna, sov hun på sofaen.
![]() |
| Solnedgang på St.Hans. (Foto: Gro Jeanette Nilsen.) |
Da Turid reiste hjem i totiden, hadde jeg litt alenetid til litt rydding og annet, før neste post på programmet. Jeg skulle på et redigerings-webinar på nettet, som jeg på forhånd hadde meldt meg på. Veldig nyttig å få med seg. Jeg hadde hørt mye av det fra før, men det er alltid fint med en repetisjon.
Vi høres!
Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!
Takk for at du leser og følger bloggen min!
-------------------------------------------------------------------------
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.
Takk for at du leser og følger bloggen min!
-------------------------------------------------------------------------
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Har du noen tanker om dette blogginnlegget?