tirsdag 29. september 2015

Jeg har ikke holdt det jeg lovet...

Kjære leser!

Huff, hva skal jeg si. Jeg lovet deg i forrige bloggpost at jeg skulle vise deg noe som var blitt skrevet om meg for lenge siden. Jeg tenker fremdeles at jeg skal gjøre det, men jeg er redd jeg har feiget litt ut... Grunnen er ikke at jeg selv har problemer med det som står i det innlegget, det er heller det at jeg ikke har spurt den som har skrevet det, om det er i orden. Det burde jeg selvsagt ha gjort. Og tro meg, det er egentlig enkelt å få gjort, men likevel så vanskelig og liksom bringe det på bane.

OK, jeg skal gjøre det altså. Dette er kun en utsettelse. Jeg synes ikke jeg kan legge det ut på bloggen uten å spørre først. Spesielt ikke fordi jeg generelt er veldig opptatt av at alt som har med opphavsrett og tillatelser å gjøre skal gjøres riktig. Så da vet du hvor jeg står akkurat nå, litt på vippen, der jeg ofte befinner meg når jeg veier for og imot om det er riktig å gjøre det ene eller det andre...

Jaja. Vi høres, og har du høstferie så må du kose deg masse med den :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Det er jo ikke så lett å kommentere siden jeg ikke vet hva teksten dreier seg om, men hvis dui bare skal gjengi en setning, og ikke hvem som har skrevet den, så er vel ikke tillatelse helt nødvendig? Altså hvis du bare bruker den for å underbygge noe, hvis setningen er selve hovedfokuset så blir det jo litt annerledes. Så da spørs det litt om hvor du legger fokuset, tenker jeg.
    Hvis det drøyer, finner du vel på noe annet å blogge om så lenge. Noen nye skriveprosjekter på gang? Nyt høstferieuken - håper du er i god form igjen!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Jeg har vært inne og rettet på blogginnlegget fordi jeg så jeg hadde glemt å gjøre det helt ferdig i farten, hehe... Men uansett, nei, det dreier seg ikke bare om en setning, og jeg vil gjerne at ting skal være litt riktig utført, så jeg må nok kontakte den det gjelder om det ja.

    Jo da, jeg er i fin form igjen, det har jeg nok glemt å si ja. Ikke bra å bare skrive om dårlige perioder og ikke si man er frisk igjen kanskje, hehe.

    Jeg har alltid et og annet skriveprosjekt, større eller mindre. Hadde en liten skrivepause for en liten stund siden, men nå er det tilbake til skrivingen igjen. Har et og annet jeg må ordne, og ser at jeg ikke er helt ajour med alle ting jeg hadde tenkt.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)