torsdag 23. mai 2013

Å blogge om personlige ting...

Ja, da skulle vel introduksjonen til bloggen være i orden. Nå vet du litt om meg, og har kanskje fått følelsen av at du kjenner meg, ikke sant? Jeg er ganske fersk på det å blogge om private eller personlige  ting, så noen eldre dikt innimellom for å live opp litt vil du vel fremdeles finne her. Det å blogge litt mer personlig er fremdeles en smule skummelt, jeg merker jeg sliter litt med å sende info om bloggen på sosiale medier og annet til folk som kjenner meg. Men det går vel bedre etter hvert. Men likevel - det ER lov å registrere seg som følger, altså! Jeg biter ikke!


Bildet her er tatt nå i mai. Plassen min på verandaen, hvor jeg redigerer og planlegger egne tekster, samtidig som jeg også leser gjennom tekster som blir sendt meg til gjennomlesing fra medlemmer i skribentforeningen ULFF - eller Unge Lovende Forfatteres Forening, om du vil. Og drikker kaffe!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)