onsdag 22. mai 2013

Skrivingen min startet med dikt i Barnetimeboka!

Gro Jeanette fikk dikt publisert i  Barnetimeboka 83.
Gro Jeanette Nilsen
fikk dikt publisert i
Barnetimeboka 83.
Da jeg var tretten år gammel var jeg så heldig å få to av mine dyredikt opplest i NRK's Lørdagsbarnetimen, samt at et av dem kom på trykk i "Barnetimeboka-83". Jeg var tolv år da jeg skrev diktene, og det var stort å bli trykket mellom to permer i Barnetimeboka! Skrivingen startet egentlig lenge før det, men det var dette som var min første utgivelse, og som markerte starten på ordentlig skriving!



Gro Jeanette er stolt mottaker av premien  fra Barnetimeboka 83!
Stolt mottaker av premien
 fra Lørdagsbarnetimen!

Som premie fikk jeg tilsendt hele to eksemplarer av Barnetimeboka. D
en ene ga jeg bort i gave til en venninne. I tillegg fikk jeg en blå kortermet Barnetime-genser og et hyggelig kort. På bildet her hadde jeg akkurat funnet premien i postkassen, og tatt på meg genseren. Gjett om det var stor stas, og det inspirerte også mye til videre skriving!





#grojeanettesdikt #utgitt 

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)