torsdag 20. juni 2013

Fotohobby og redigering av bilder på PC.

Redigering av bilder på PC.
Fotohobby handler mye om
redigering av bilder på
PC!
 Hverdagen er tilbake igjen. Jeg har gått igjennom alle bildene jeg tok i forbindelse med en venninnes bryllup, og det var ikke lite! Mange av dem ble knipset med vanlig kamera, men enda flere med iPhone. Jeg har ny mobil, og bildene fra den blir faktisk enda skarpere og bedre enn med mitt vanlige kamera! Nå er flesteparten av bildene overført til PC, og mange er også sendt til brudeparet. Og hvis du lurer på det; Ja, jeg er kanskje over middels interessert i foto. Før i tiden fikk jeg høre av mine venner at jeg alltid hadde et kamera innen rekkevidde, og det stemte i veldig mange tilfeller.

De siste dagene har det ikke skjedd så fryktelig mye, men det kan være like greit, jeg har hatt mange ting og tang fra helgen å fordøye, både med foto, utpakking og andre ting. En nabo kom innom tidligere i dag og lurte på om jeg kunne hjelpe henne. Hun hadde kjøpt seg iPad, men skjønte ikke hvordan hun skulle søke på nettet med den, det var noen telefon-nummere hun skulle finne. Selv har jeg ikke iPad, kun vanlig PC. Men jeg visste i alle fall hvordan man skal søke på nettet etter informasjon. Jeg ble egentlig litt imponert, damen er tross alt 77 år gammel, og går til anskaffelse av iPad! Veldig bra!

Vi i ULFF holder på å planlegge sommeravslutning, og bortsett fra det er det er alltid noe inne på nettsiden som skal oppdateres, føyes til eller slettes. Eller videreføres til de sosiale mediene våre.

Og ellers? Jo, jeg fikk mail over Facebook fra en gammel klassekamerat, og det var ganske hyggelig. Jeg startet dette innlegget med å si at hverdagen er tilbake igjen. Og den er den. Faktisk så bokstavelig at jeg har lyst til å si hva jeg mener om ting jeg kanskje ikke bør si noe om. Som handler om andre temaer enn jeg har nevnt i dette innlegget. Jeg kommer nok tilbake til det i et senere innlegg.


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)