mandag 24. juni 2013

Sommeravslutning, litteratur og fullmåne.

Lørdag hadde vi sommeravslutning i ULFF, og for et regnvær! Det ga ikke akkurat den store sommerferie-følelsen, nei. Men det var veldig koselig å se de andre igjen, og så utrolig tøft at et av de nye og yngste medlemmene kastet seg utpå og våget å komme! Må jo skryte litt av henne, det er jammen ikke så lett å være femten år og troppe opp på nye ting når man ikke kjenner deltakerne! Vel hadde hun mailet litt med undertegnede og fått sitt eget nettområde, men likevel. Jeg synes det var veldig godt gjort, jeg!


Og enda mer imponert ble jeg, da jeg i dag fikk tilsendt den flotte teksten hun hadde skrevet om treffet vårt. Det var ikke noe A4-referat nei, men en flott og levende tekst som også tok for seg det å være helt ny i ULFF. Jeg synes teksten hennes bar preg av både inspirasjon og skriveglede. Og jeg ser ikke spor av den skrivesperren hun beskriver! På treffet vårt diskuterte vi skriving, bokprosjekter, noveller og tilsvarende emner. Her var det mye å snakke om!

Selv kommer jeg til å bruke mye av sommeren på egen skriving, samt at jeg har ambisjoner om å lese noen bøker. De bøkene jeg har lest den siste tiden, er stort sett fagbøker om sosiale medier, som jeg har nevnt i et tidligere innlegg. Vi får se om jeg får lest noen skjønnlitterære bøker også, eller om det bare blir skriving på bokprosjektet mitt.

Sankthansaften var jeg på familiebesøk, det var veldig koselig. Om natten, etter at jeg kom hjem igjen, tok jeg dette bildet av den store fullmånen som lyste over Oslo.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?