søndag 11. august 2013

For personlig blogg?

Jeg har forsøkt å tenke ut litt mer om hva jeg vil med bloggen min, mål og mening.

Jeg har med vilje tatt med noen poster som er litt "lettere kost" også, ikke bare dype og seriøse ting. Jeg hadde nettopp en post om bokryggpoesi, ettersom jeg tenkte at det var noe litt "annet" og ville løse opp litt.


Sånn som det ser ut, er det en del folk innom og titter, men det virker som de ikke helt tør å bli følgere av en blogg som blant annet handler om helse. Hvorfor ikke, egentlig? Blir det for personlig for deg?


Jeg tar gjerne i mot synspunkter eller gode råd!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen
 


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?