fredag 8. november 2013

Spennende å prøve en ny frisør!

Gro Jeanette hos ny frisør!I dag var det på tide å avlegge frisøren et besøk. Med planer om å overvære forfatterforedrag av Tove Nilsen i morgen, familiesammenkomst søndag og deretter to kvelders skrivekurs på Litteraturhuset; jo, det kunne smake med en hårklipp.Eller...?

Joda, jeg fikk det til omsider, men min vante frisør var opptatt, så jeg fant en annen, denne gangen i hvert fall. Vanligvis kan jeg utsette frisøren noen dager, men denne gangen er jeg opptatt i flere dager fremover, og det var et poeng for meg å ta en tur til frisøren før alle de tingene jeg skal være med på i nærmeste fremtid!


Turen gikk til Manglerud-senteret. Overrasket?Kanskje ikke. Manglerud-senteret kjenner jeg godt, Når min vante frisør ikke er ledig, er det jo spennende å avlegge et besøk hos en helt ny frisør, og se verden fra – kanskje – en ny vinkel?!

Så - det er bare å innrømme det; Jeg har nå et luksusproblem; Jeg trives godt med min gamle frisør. Samtidig var det spennende å prøve noe nytt, og hun nye jeg traff var veldig hyggelig og flink. Og ja, hun tok gjerne noen bilder av hårklippen med mitt mobilkamera. Det var forresten veldig gøy at jeg fikk så mange likes på Facebook etter at jeg la ut dette bildet :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)