søndag 15. juni 2014

Artikkel om Unge Lovende Forfatteres Forening - ULFF, hos Norsk Kunnskapsbevis!

Jeg har henvist flere ganger til at det skulle komme en artikkel om ULFF. Nå har den akkurat kommet!

I januar fikk jeg som leder av ULFF en forespørsel om jeg kunne skrive utkastet til en artikkel som NOKUN, Norsk kunnskapsbevis (etablert 2012), gjerne ville trykke på sine nettsider. Jeg ble opprinnelig forespeilet publisering i mars, men nå er endelig artikkelen her! Jeg ser det er et par steder artikkelen gjentar seg litt osv., men synes til syvende og sist at resultatet ble bra, jeg.
NOKUN ville gjerne bruke noen bilder, tror jeg sendte dem åtte - ti bilder fordi jeg ikke kjente konseptet deres og valgte de som var mest sentrale for ULFF, blant annet logoen og forsidebildet til antologien Desember, som du forresten også finner hos Bokklubben. Men  jeg visste ingen ting om hva som ville bli brukt, rent bortsett fra at jeg sendte med noen bildeforslag, hvis de altså ville ha med bilder.Min personlige oppfatning er at samlebildet de har laget, inneholdende flere av våre bilder, er helt supert! Synes det alt i alt ble mye bra her, men må samtidig få lov til å si at etter så mange måneder, har det naturlig nok blitt veldig mye venting. Men resultatet er her, og lederen i ULFF er fornøyd!

Les gjerne artikkelen om ULFF



-------------------------------------------------------------------------------------------- 


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?