søndag 17. august 2014

Slitsomt med indre blødninger.

Jeg er visst ikke helt i form i dag, gitt. Indre blødninger er ikke veldig mye å rope hurra for. Tok faktorkonsentrat i går som normalt, men i dag har ikke vært noen god dag. Det var nesten sånn at jeg lurte på om det av en eller annen grunn var litt lite virkning i medisinen jeg tok i går.

Derfor fant jeg ut at jeg var nødt til å ta en i dag også, men prøvde å drøye det lengst mulig og se det litt an. Store smerter i skulderen som helt udiskutabelt må være en blødning, jeg kan ikke forstå annet. I tillegg store magesmerter som ikke gikk over. Det kjentes veldig ut som indre blødning, det også, men sikker er jeg ikke.

 
Det var bare å sette i gang. Kort tid etter medisinering ble skuldersmertene betydelig mindre. Magesmertene ble litt bedre trodde jeg, men de ble ikke borte. Det er ikke tvil om at det var dette som skulle til når det gjelder skulderen i hvertfall, men hvorfor dette skjedde i dag når jeg er under profylaktisk behandling må du ikke spørre meg om.


Mye smerter har gjort at jeg har tatt flere hvilepauser i dag, og ikke orket å konsentrere meg så mye om ting. Jeg har en hel liste med ting jeg må se å få gjort ettersom ULFF starter offisielt i morgen, men det er ikke alltid så enkelt. Det er irriterende og utmattende, men det er bare sånn det er. Orker egentlig ikke å blogge heller, men litt av poenget med denne bloggen er vel å få med litt av smertene også, og da er skriving når de er tilstede kanskje den aller beste måten. Tror jeg må avslutte nå for å pleie helsa.


PS: Dette innlegget ble skrevet søndag, men ikke lagt ut før mandag kveld da jeg hadde litt mer overskudd og ork til publisering.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)