torsdag 18. september 2014

Pliktene kaller!

Som jeg nevnte i forrige bloggpost, kan jeg snart begynne å vente på den boken som noen av diktene mine er publisert i, og det er helt supert! Jeg gleder meg masse, og i mellomtiden er det på tide å komme seg tilbake til normalen og hverdagen igjen. Tidligere i dag hadde jeg familiebesøk. Nå i kveld har jeg sittet og ført en haug med medisinrapporter. Jeg var igjen litt vel mye på etterskudd med dette. Er det mulig...? Ja, tydeligvis. Men nå er de i alle fall ajourført, og sendt inn til Senter for sjeldne diagnoser.

Jeg tror ikke det blir en veldig lang bloggpost i dag, jeg er litt trøtt. Men jeg er tilbake før du vet ordet av det, så husk å titte innom, da :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen





--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

5 kommentarer:

  1. Dette med diktboken er veldig spennende. Virker som du skriver medvind om dagen, og det unner jeg deg. Når vi vi følgere vite mer da? ;)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg prøver å holde litt igjen, både fordi jeg ikke vet om redaktøren synes det er greit at opplysningene lekkes, men også for å holde litt på spenningen :-) Boken slippes etter det jeg er blitt fortalt 15. oktober, men jeg får den antakelig tidligere siden jeg er en av bidragsyterne. Det tar vel enda i hvertfall en uke før jeg har den her, tror jeg. Og tusen takk for hyggelige ord. De diktene som kommer i boken er noen år gamle, så jeg vet ikke om jeg skal kalle det medvind eller flaks, men det var i allefall veldig hyggelig at de kommer med i boken, er superglad for det :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi velger å se det som medvind, vi. Jeg forstår godt dette med å holde igjen, men det det er jo likevel spennende ;)

      Slett
    2. Tusen takk for fine ord! Jeg skal nok passe på å holde følgerne mine oppdatert :-)

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)