onsdag 5. november 2014

Alltid noe å skrive om på bloggen!

Da jeg startet denne bloggen om skribentliv og helse, tenkte jeg at etter en stund ville jeg sikkert slippe opp for noe å skrive om, ettersom jeg etter hvert ville ha dekket de fleste temaene mine. Jeg tok feil. Det er slett ikke sånn! Ja vel, noen av temaene kan kanskje få hvile litt innimellom, og jeg ser at jeg gjentar meg selv litt hvis jeg venter på noe spesielt. Men i det store og hele fins det alltid noe å skrive om!

Nå har jo jeg sikret meg litt med to hovedtemaer, da, men likevel. Det er jo livet mitt vi snakker om her, og det skjer jo ofte et eller annet. Enten sykdomsmessig i forbindelse med smerter og medisiner, eller skribentmessig. Og enda synes jeg ikke at jeg ikke gått dypt nok inn i blødersykdom-tematikken, ettersom jeg skriver så mye om den i boken min.Jeg vet godt at jeg burde ha vært med på kursweekend med Foreningen for blødere i Norge (FBIN) for et par uker siden, men det ble rett og slett litt for mye annet å ta tak i for meg akkurat da, så jeg tenker at jeg får ha det til gode og komme sterkere tilbake neste gang!

Hva leser du helst om på bloggen min, innenfor hovedtemaene mine helse og skribentliv?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?