lørdag 8. november 2014

Indre blødning, men ikke noe uvanlig.

Du synes kanskje at jeg har vært litt treg med publisering på bloggen i det siste. At noen av innleggene er annerledes enn de fleste av de andre. Og så videre. Jo da, du har helt rett. Det har blitt noen digresjoner innimellom. Men nå er jeg her igjen. Jeg har hatt en del å drive med på andre arenaer, derfor har halvferdige blogginnlegg hatt en tendens til å hope seg opp her. Jeg håper på forståelse og tilgivelse for det.


Når det gjelder fotpleien jeg nevnte for en liten stund siden, så står jeg fast på at det er helt fantastisk med fotbehandling, det å få fikset opp og ordnet føttene. Jeg trengte det, i høyeste grad!


Likevel har jeg slitt litt med en liten indre blødning i en tå i ettertid, samt trøblet litt med den ene ankelen. Dette har gjort det litt trøblete å gå, så det har blitt litt mindre av det akkurat nå. Sykdommen min er jo det den er, man vet aldri når den slår ut i full blomst. Og det blir fort litt mye pirking og skraping med fotpleie.


Likevel vil jeg absolutt anbefale fotpleie, og jeg kommer også selv til å fortsette med dette innimellom! Det skulle si den meste, kanskje! Det som har med sykdommen min å gjøre er jo ting som de fleste friske mennesker ikke trenger å tenke på i forhold til egen helse, men jeg velger å være ærlig og åpen på bloggen. Det er vel litt av poenget, er det ikke det, da?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)