lørdag 17. januar 2015

Oppfølging av nyttårsforsettene.

Litt spesiell bloggpost Noen drømmer er nesten virkeligere enn virkeligheten som jeg publiserte i går, jeg vet det. Og bare for å følge opp; I morges husket jeg ingenting fra nattens drømmer!I det virkelige livet har jeg tusen planer. Noen er gjennomførbare, andre litt mer tvilsomme eller utfordrende. Lagde meg en liste ved nyttår over ting jeg gjerne vil ha gjort dette året. Helt naturlig, det er jo det man skal ved årsskifte, ikke sant? Listen deler jeg opp i hva som er personlige mål, og hva som gjelder skribentforeningen ULFF. Andre skriver kanskje jobbrelatert eller studier.


Nå er vi jo passert midten av januar, så det er vel på tide å få gjennomført noe av den listen, eller i allefall tenke seriøst på det. Som jeg nevnte tidligere arrangerte vi i ULFF tradisjonen tro en skrivekonkurranse i julen, og det å bli ferdig med evaluering av den var det aller første målet for skribentforeningen, og det er tilbakelagt nå. Det var også et viktig mål for meg personlig, fordi jeg har hovedansvaret i dette.Rent personlig hadde jeg jo dette antisjokoladeprosjektet mitt, og jeg driver fremdeles på med det. Helt sjokoladefri er jeg ikke, men har trappet kraftig ned. Vel, det ble litt mye oppsummering føler jeg, men det kommer straks nytt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen, jeg er tilbake etter en litt fraværende uke. Selvsagt må planer følges opp, og jeg tenker litt sånn at om man ikke får satt i gang med nye planer i januar, når skal man da sette i gang?

    Jeg har ingen typiske forsetter i år, det ble stor nok omstilling da jeg startet permisjonen i november, og 2015 blir et svært utypisk år for meg påmange måter. Oppfølgingen av de planene pågår egentlig kontinuerlig, men ukene flyr, så kanskje planarbeidet bør skjerpes litt? :)

    SvarSlett
  2. Takk for svar! Skjønner at omleggingen hos deg fører med seg en del endringer, ja! Januar er nok generelt en god måned for nye planer for mange, ja! Og inne i hovedplanene kan man jo sette seg delmål, eller dele inn i hvilke planer som er viktige og hvilke som ikke er det... Da skulle man ha nok å tenke på en stund :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)