tirsdag 6. januar 2015

Ryddet bort jula og videresendt tekstbidrag.

Man lærer av sine feil, heter det. Jaja, får håpe at jeg har lært litt av medisintabben min til en annen gang, da. Det endte i allefall bra.


I dag var en sånn alt mulig-dag. Har jobbet litt med noen planer innenfor skribenttemaet mitt, jeg har ryddet bort mesteparten av julen, har vært innom en nabo, og jeg har videreformidlet tekstbidragene i en skrivekonkurranse til de andre i ULFF sitt styre. Som du skjønner var det vi som hadde utlyst konkurransen.


I tittelen på dette innlegget sier jeg at jeg har ryddet bort jula og videresendt tekstbidrag. Det hadde jo vært verre om jeg hadde ryddet bort tekstbidragene og videresendt jula...?


Dette ble kun en rask oppdatering i dag som du ser, jeg har en del å drive med i morgen og bør være uthvilt.


Har du ryddet bort julen ennå?


Takk for at du følger bloggen min!

2 kommentarer:

  1. Hei! Ja trettendedagen skal man ikke kimse av, greit å rydde bort. Jeg gjør det samme i ettermiddag. Og måtte flire litt ved ordbyttet, ja, serlig det med å videresende jula ville kanskje bli litt trøblete, for jeg regner med at de fleste er godt forsynt allerede :)

    SvarSlett
  2. Ja, kanskje vanskelig å finne mottakere der, ja... Takk for kommentar!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)