torsdag 22. januar 2015

Tusen takk for all hjelp på Ikea!

Handletur på Ikea med rullestol.I går skrev jeg om handletur med familien på Ikea. Jeg må si jeg setter veldig pris på alt familien gjør for meg. Som jeg fortalte var det dårlig føre da de reiste hjemmefra og møttes hos meg, for deretter å kjøre videre. Min søster hadde til og med tatt seg fri fra jobb for å få vært med! Mamma reiser også langt, med to busser som var preget av snøværet. Det burde vi selvsagt skjønt da, men likevel. Tror forresten jeg nevnte noe om dette sist også.


Som sagt hadde jeg med meg rullestol for å orke alt sammen. Det gjorde det litt lettere for meg. Jeg har brent meg på det noen ganger tidligere at jeg har tenkt at det går sikker bra uten, pluss at store sentere ofte har en rullestol til utlån. Men man har jo ikke noen garanti for det, dessuten har jeg vært ute for at utlånsrullestolene ofte er litt slitne og vanskelige å trille.
Så da jeg fikk de flotte tulipanene av søsteren min da vi var i gang med møbelhandlingen på Ikea, følte jeg litt at dette stemmer jo ikke, det var hun som skulle hatt blomster av meg! Nå fikk hun jo Ikea-lunsj da, pluss kjøpepizza da vi kom hjem til meg etterpå og var litt slitne, men likevel. Dessuten var det mamma som stakk nedom butikken etterpå og kjøpte pizza. Skjønner du?
Og ikke stopper det der heller, for de har også tilbudt seg å være med å montere møblene når de blir levert. Men jeg skal nok finne på noe.

På bildene ser du tulipanene jeg fikk, fotografert mens vi gjorde storhandel på Ikea!

Følg gjerne også Gro Jeanettes skribentside på Facebook


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så flott at så mange ble med på handleturen! Kjekt når det skal tas mange valg, men det er jo også trivelig å ta en sånn utflukt sammen, og kanskje de andre fikk handlet noe de trengte, de også. Flotte tulipaner, jeg skal på kurs i dag, og skal jammen kjøpe med tulipaner hjem!

    Leste i et annet innlegg at du skulle bytte ut noen reoler og andre møbler. Jeg har tidligere gitt bort gamle møbler på finn.no . Vet ikke om det fortsatt er gratis å legge ut noe gratis, men dengang funket det helt supert, og ikke minst kommer de som vil overta og henter sakene. Det er mange som etablerer seg som trenger et møbel og som er takknemlige for å overta noe etter andre. Møbler fra 200x er jo ikke sååååå gamle at de ikke passer inn, da... ellers kan du kanskje sette opp en lapp på biblioteket eller matbutikken der du bor?

    SvarSlett
  2. Hei, takk for svar! Ja, det er hyggelig å ha noen med seg når det skal tas møbelvalg ja. Greit å ha noen å diskutere med! Kan jo legge det gamle på Finn.no ja... Foreløpig har jeg prøvd meg på å legge noen bilder på Facebook, men vi får se om jeg kanskje skal gjøre det på en annen måte, ja!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)