torsdag 23. april 2015

Innlevert skriveprosjekt, og påmeldt til skrivekurs!

Etter dypdykket i Laptop-historien jeg serverte sist, er det vel bare å ønske velkommen tilbake til nåtiden! Men det er fristende å ta sånne dypdykk i minnene innimellom, når det handler om ting som er relevant for hovedtemaene mine på bloggen.

De siste dagene har vært fylt av mye skriving. Jeg ville så gjerne ha ferdig et prosjekt jeg har hatt liggende lenge. Og ferdig ble det, heldigvis. Nå har jeg levert det fra meg, så får vi se hva som skjer videre, om det skjer noe som helst. Men det var veldig godt å få levert! Jeg merker at jeg skriver litt i gåter nå, men vil helst ikke si for mye om det riktig enda. Men det kommer nok snart mer om saken!

Jeg har forresten meldt meg på et skrivekurs, et kveldskurs (kun en kveld). Akkurat passelig, synes jeg! Det er ikke riktig enda, men om en liten stund. Akkurat dette kurset er et litt annet slags skrivekurs enn jeg tidligere har deltatt på tematisk sett, så dette tror jeg blir spennende! Jeg kommer tilbake til dette også om få strakser, vær sikker!


Det er litt sosialt som skjer for tiden også, men jeg tror jeg skal komme tilbake til det også i et annet innlegg en annen dag. Som du skjønner har jeg mange planer og ting som er påbegynt, så her er det bare å henge med :-)


Ha en fortsatt fin torsdagskveld!


Vi høres vel?




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Her var det mye spennende på gang! Nå blir det jo mye å se fram til, særlig det skriveprosjektet du har avsluttet vil jeg gjerne høre mer om! :) Og skrivekurset også! Jeg burde melde meg på et kurs selv, fant ett tidligere men det gikk over mange uker og jeg ville bare fått med meg halvparten = uaktuelt, selv om det ikke var avskrekkende dyrt.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Takk for det :-) Det kommer mer om begge deler etter hvert! Ja, forsøker å hive meg med på de litteraturtingene som dukker opp og som ser interessante og overkommelige ut. Men jeg må innrømme at jeg synes at kortere skrivekurs, gjerne over kun en kveld, er lettest å melde seg på. Nå må jeg hive meg rundt her hvis jeg skal få gjort det jeg skal i dag :-) Ha en fin fredag og helg!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)