torsdag 2. april 2015

Hyggelig restauranttreff på skjærtorsdag.

I dag har jeg igjen vært på restaurant, denne gangen på restaurant Prima Fila i Oslo. To av de som var med var nærmeste familiemedlemmer, men anledningen var at to bekjente fra Stavanger gjerne ville treffe oss. Den ene bor riktignok i Oslo, og hadde besøk av moren sin i anledning påsken. Jeg nevnte visst så vidt i forrige bloggpost at jeg skulle ut og spise og treffe folk jeg ikke hadde sett på en stund. Mer nøyaktig traff jeg dem begge sist gang for fem år siden, i min kusines bryllup i Stavanger.

Jeg husker godt den Stavanger-turen. Jeg var helt ærlig litt stressa fordi det var i august 2010, akkurat i innspurten før juleboken Desember ble utgitt, og jeg var i stadig kontakt og samarbeid med forlaget Publica Bok samt medforfatterne mine. Men du verden så godt det var med en avkopling, og så utrolig hyggelig det var å se familie og alle sammen!

Nærmeste familie og jeg har forresten vært på den restauranten vi var på i dag, en gang før. Det også i 2010 men et halvt år tidligere, da vi skulle gå og se på showet til Jahn Teigen og Anita Skorgan, en seanse som var en gave i forbindelse med min 40 års-dag. Det var tider! Men hallo, nåtiden kaller!

Og ja; det var nydelig mat på Prima Fila, denne gangen også! Utpå kvelden ble det snakk om at vi skulle være med hjem til hun ene  i Oslo og se på leiligheten hennes. Det var en grunn til det, som inspirerte meg veldig. Jeg ble nesten litt satt ut da jeg hørte hvor hun bodde, og litt skuffet over at det ikke ble noe av det besøket likevel. Men mulig det tas opp igjen på et senere tidspunkt. Jeg må innrømme at jeg håper det, da jeg er veldig spent på å se det bostedet!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)