tirsdag 9. juni 2015

Å se egen sykdom fra en annen vinkel.

Jeg synes alltid det er litt skummelt å omtale saker fra blogger eller annen media, som omhandler eller er skrevet av folk jeg ikke kjenner eller har kontakt med. Det gjelder også den helseartikkelen om blødersykdom som jeg omtalte i det forrige blogginnlegget mitt Eksempel på informativ artikkel om blødersykdom, det som jeg fant på Forskning.no. Men noen ganger må en jo bare hoppe i det, og det var en fin artikkel som belyste et relevant tema. Så ja, da gjorde jeg det. Håper at det var i orden.


Du vet, når en skriver blogg om egen sykdom, eget liv og om bokskrivingen som også handler om blødersykdommen og livet mitt, ja så kan det jo være greit innimellom å få belyst deler av sykdomstemaet fra en annen vinkel, sett litt utenfra. Jeg synes i alle fall det. Når man finner noe som passer så godt som det jeg fant nå, er det ikke fritt for at også inspirasjonen finner veien fra hodet og ned i tastene på PC'en! Og du, hvis du ikke har lest den artikkelen jeg snakker om nå, så gjør det. Da har du plutselig ikke så mange spørsmål lenger!


Det kommer straks mer om skriving også! Bare følg med :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?