onsdag 10. juni 2015

Fornyet kort, og rask respons!

Jeg fortalte i et tidligere blogginnlegg at TT-ordningen min måtte fornyes igjen. Som nevnt var jeg hos fastlegen og fikk meg en ny legeattest om dette, og allerede i går fikk jeg brev om at alt var i orden, og at kortet var fornyet. Det tok bare omtrent en uke, inkludert postgang! Det gikk jammen raskt, og må være ny rekord.

Jeg tenker at det sikkert har litt å si at vi står foran sommerferien, og kontorene rundt omkring er temmelig klar over det og forsøker å få gjort ferdig og sendt fra seg alt de kan før den tid. Men det var veldig bra altså, stjerne i boka :-) Og jeg har jo som sagt en grei fastlege!


Også for meg som pasient er det veldig godt at slike konkrete ting ordner seg, så slipper man å gå rundt å tenke på det som et uavgjort prosjekt, om du skjønner.Og med det oppfordrer jeg andre kontorer om å være like effektive :-)


Har du opplevd noe liknende?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?