søndag 16. august 2015

Forsøker å knekke en blødning igjen.

Det var som sagt hyggelig med det litt spesielle besøket på torsdag! Man trenger noen sånne litt artige og positive opplevelser innimellom, som det kan bli en god historie av :-)

I dag har jeg ikke vært helt i form, det har kjentes ut som jeg har hatt antydning en indre blødning inne i halsen, men jeg håper jeg har greid å ta knekken på den nå med medisin. I tillegg har jeg hatt et lite problem med en skulderblødning, men det ordner seg vel. Det siste kan selvsagt godt stamme fra mye PC-arbeid, men om jeg skal skylde på noe vil jeg kanskje heller tenke meg det at jeg ofte går med kun en krykke, og at det da fort blir litt overbelastning.

Ok, det ble en litt kort oppdatering fra meg på en sen lørdagskveld, eller natt til søndag om du vil. Det kommer straks mer, holder på med flere blogginnlegg på en gang, mulig de blir publisert samtidig.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)