fredag 9. oktober 2015

Om tilbakemeldinger og blogglesere.

Kjære leser!

Mitt forrige blogginnlegg om Hvordan finne frem i skribentjungelen var gjerne ikke så personlig, men det var i hvert fall relevant i forhold til skribentliv. Mest av alt var det likevel et resultat av et innspill jeg fikk fra en av leserne av bloggen min.

Følgerne av bloggen er gull verdt, og det er de øvrige leserne også. Og kommer dere med tilbakemeldinger, er dere med på både å påvirke bloggens tema, inspirere og gi meg nye ideer og innfallsvinkler. Vel hadde jeg skrevet om skrivekurs og slikt tidligere, men ikke akkurat med denne vinklingen. Så, mener du noe om det jeg skriver om, eller har du gode forslag som faller innenfor bloggtemaene mine, så skrik ut! Jeg blir glad for konstruktiv tilbakemelding og gode forslag i kommentarfeltene under den bloggposten det gjelder.

Mener du noe om noe?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg har akkurat kommentert på forrige innlegget ditt, mye nyttig der! Og ja, jeg skal nok ikke være redd for å komme med flere ønsker senere :) God helg!

    SvarSlett
  2. Hei, takk for det. Fikk faktisk enda en ide etter å ha svart på den forrige kommentaren fra deg, selv om jeg egentlig tro jeg har belyst det temaet også tidligere, men det er lenge siden. God helg!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?