lørdag 2. januar 2016

Velkommen 2016!

Kjære leser!

Som antydet på tampen av bloggåret 2015, har jeg noen klare planer for 2016 innenfor litteratur-temaet. Jeg er nok ikke så modig at jeg slipper alle mål og delmål ut i det offentlige sånn med en gang, jeg er liksom ikke helt der. Jeg tenker at jeg da kanskje vil føle meg forpliktet til å følge opp uansett og hadde følt det som et nederlag om jeg ikke kom helt i mål. Dessuten liker jeg godt å ha små og store hemmeligheter underveis. Noen overraskelser er det vel greit om kommer litt etter litt?


Jeg har flere mål og drømmer i livet mitt. Ikke alle gjelder her på bloggen, men også ellers i livet innenfor de to hovedtemaene skribentliv og helse. Noen av dem er enda litt mer personlige og konkrete, og samtidig mer vågale der noe av det kanskje går innunder helse-temaet når det gjelder det å våge å gjøre ting. Jeg velger å tro at målene er noe å strekke seg mot, selv om noen av dem har egne delmål og mer utdypelse som ikke kommer med på listen på bloggen min. Om jeg ikke når et hovedmål, så kanskje jeg kommer vel i havn med et delmål, for eksempel? Flere av målene mine dreier seg om skriving, på en eller annen måte. Og ja da, noen av målene ER store og omfattende, men man må jo ha noen slike også? Listen er kanskje ikke så lang, og alle delmål er ikke representert her, men likevel;
- Våge å slippe meg enda mer løs på bloggen min, og gå enda litt dypere i tanker og refleksjon.
- Få en større tekst utgitt i bok.
- Mer 
ULFF

- Jobbe videre mot utgivelse av egen bok (Jeg har flere manus, og håper et av dem faller i smak hos et forlag snart...)

- Være enda tydeligere på egne meninger og standpunkt, i saker som jeg synes er vanskelige men viktige.
- Lese flere bøker.
- Flere venninnetreff.


2016 er et år jeg har gledet meg til å ta fatt på! Håper at du følger med bloggen og meg inn i dette nye året!

Nå må jeg hive meg rundt her - får kaffebesøk av venninne i morgen formiddag og trenger å sove litt først!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)