fredag 18. mars 2016

Dette er noen av svarene :-)

Kjære leser!


Jeg får innimellom noen spørsmål om bokprosjektet jeg er med i, og jeg skal røpe en del av det ganske snart. Men inntil det, har jeg forsøkt å besvare noen spørsmål jeg har fått om detaljene, samt at jeg har lagt til noen flere.
Mange av de som kjenner meg, vet at jeg ofte skriver eviglange svar, og nettopp derfor skal jeg for en gangs skyld forsøke å svare veldig kort. Ta forbehold om at noen av temaene kan være nevnt kun i forbifarten i teksten min, mens andre er et hovedtema. Kanskje får du likevel svar på noe du lurer på her?

- Er det du forteller om i din historie i bokutgivelsen fra fortid eller nåtid? Svar; Begge deler, mest fortid.


- Er bloggen nevnt? JA

- Er skriving generelt nevnt? JA
- Er blødersykdommen nevnt? JA

- Er interesser, som for eksempel dyr nevnt? JA

- Er familien nevnt? JA



- Er noen venner/bekjente nevnt? JA

- Er skoletid nevnt? JA, men kun veldig kort.

- Er skribentforeningen Unge Lovende ForfatteresForening (ULFF) nevnt? JA.

God helg!


(PS: Dette er ett eldre blogginnlegg som måtte publiseres om igjen pga. en liten feil, men er nå i orden.)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)