mandag 23. januar 2017

Oppdatering på en mandag :-)

Kjære leser!

Hvor forsvant helgen? Jo, jeg var i allefall på innflytningsbesøk hos min kusine i Mjøndalen i går. Alltid like spennende å komme og se når folk har flyttet :-) Satt på med familie utover.

Jeg var ikke helt bra forut for dette på grunn av problemer relatert til blødersykdommen, så jeg lurte veldig på hvordan det ville fungere. Men takket være blødermedisin kvelden før, var det ikke noe problem lenger.

I dag var det hjemmehjelp-mandag igjen, og den vanlige medisineringen etterpå. Ikke spesielt spennende for bloggen kanskje, men ting som har mye å si for å få hverdagen til å gå rundt. Som jeg har fortalt før er mandager ofte en litt praktisk og konkret rettet ukedag med faste rutiner, så det har blitt mye forefallende av det ene og det andre slaget her, både rent skribentmessig og andre ting. Håper at alle har det bra :-)

Veldig kort oppdatering i dag, jeg vet det. Kommer sterkere tilbake straks! :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)