tirsdag 7. februar 2017

Når tirsdag blir litt mandag.

Kjære leser!

Jeg hadde egentlig tenkt å oppdatere bloggen i går, men utsatte det litt. Grunnen er at det ikke kom hjemmehjelp som vanlig i går, noe som passet veldig dårlig denne gangen. Derfor var jeg litt skuffet, og ville ikke lage dårlig stemning på bloggen. Jeg forklarte hun på hjemmehjelpkontoret hvordan det lå an, og spurte om de kunne sende noen en annen dag, og utrolig nok så kunne faktisk det! Så de sendte en vikar allerede i dag morges. Det høres sikkert rart ut, men det løftet hele uken for meg, da jeg har litt mye på programmet, i tillegg til at jeg for tiden er ganske dårlig til beins. Vikaren kom halv ni, så jeg var tidlig oppe.

Den opprinnelige planen min var at jeg skulle ut på handletur med hc-bilen i dag, men siden jeg fikk vite det om endrede planer for hjemmehjelpen ganske tidlig i går, tok jeg handleturen da i stedet. Noen ganger er det greit å kunne stokke litt om på kortene, der man ser det trengs og faktisk er mulig. Med andre ord; mandag blir litt tirsdag, og tirsdag blir litt mandag Men det gjør vel ikke noe? Litt krydder i tilværelsen og brytning i det vanlige mønsteret gjør det vel bare mer interessant?

Jeg har noen planer i kveld også, så får vi se hvordan det går....

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?