søndag 16. april 2017

Hjemme igjen, etter en liten påsketur.

Påskeaften hos mamma.
Påskeaften hos mamma;
med fin utsikt :-)
Kjære leser!

I dag kom jeg hjem etter påskeaften og overnatting  i toppetasjen hos mamma i Bærum. Veldig koselig, og kjempegodt med hjemmelaget pai!

Siden hun bor i øverste etasje er det utrolig flott utsikt der! Imidlertid lurte jeg vel litt på hvordan det skulle gå i alle trappene, ettersom jeg har hatt en blødning i en hofte nå nettopp, og som jeg håper at jeg er kvitt for en stund. Det hele gikk faktisk veldig bra. Jeg trengte ikke ta noen krise-sprøyte, det holdt å vente til rett før jeg skulle reise hjem på søndagen.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)