søndag 7. mai 2017

Hvordan leser du bloggen?

Kjære leser!

Beboermøtet jeg nevnte at jeg skulle på, var ikke så mye å grue seg til. Det kom mer folk enn de som vanligvis dukker opp, og det er jo flott, og jeg ble gjenvalgt som vara i borettslagets styre for et år til.

Og ellers? Containeren har reist igjen med skrotet fra borettslaget, veldig bra. Og jeg har ryddet litt i noen litt eldre blogginnlegg igjen og funnet noen steder som sårt trengte rettelser. Jeg holder som tidligere nevnt også på med en artikkel jeg har lovet å skrive, og håper å komme i mål med den snart.



Jeg ser forresten at det er utrolig mange som kun leser de blogginnleggene jeg selv deler aktivt på Twitter og Facebook, og ellers aldri er innom bloggen som helhet. Det er jo ikke alt jeg deler i sosiale medier, så de av dere det gjelder mister kanskje litt av sammenhengen og får bare med dere de "snille, ufarlige" bloggpostene på overflaten som jeg tør å dele på sosiale medier? 

På forfattersiden min på Facebook blir det jo mest om skriving, så vil du lese mer enn det, er du hjertelig velkommen til å følge meg her på selve bloggen også!


Takk for at du følger bloggen min!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?