tirsdag 18. juli 2017

Konkurranse på bloggen!

Kjære leser! 

Tid for konkurranse! Noen av svarene finner du ved å lete litt rundt på bloggen min, eller på nettområdet mitt inne på nettsiden til ULFF. Tror ikke dette skal være så vanskelig. Kun registrerte følgere premieres! (Anonyme henvendelser på bloggen må jeg som vanlig luke bort.)

Spørsmålene er:

1. Jeg utga et par dikt i en ekstern antologi i 2014. Hva heter redaktøren, boken og forlaget?



2. Flere av mine tekster ble utgitt i en antologi i 2010. Hva heter boken og forlaget?


3. Jeg fikk en personlig virkelighetshistorie utgitt på et stort forlag i 2016. Hva heter redaktøren, boken og forlaget?

Premie: Bokpakke til vinneren. Ikke nødvendigvis bare bøker jeg har medvirket i, men jeg har noe av det også. Dersom du fra før har bøker som jeg har deltatt i, så oppgi gjerne dette, så du slipper å få samme boken om igjen :-) 
Bokpremiene er bøker og/eller tidsskrifter utgitt før 2016 (dvs. at den siste boken jeg medvirket i ikke er med her), og det trekkes ut tre vinnere. Sender kun innenfor Norge.


Besvarelser: Eventuelle medvirkende i de omtalte bøkene har ikke anledning til å svare! Svar i kommentarfeltet rett under denne konkurranseposten. Husk å oppgi postadressen din samt fullt navn, hvis jeg ikke har dette fra før. (Personlige opplysninger ang. adressen kan du gjerne ta i en egen melding om du ikke vil legge det ut offentlig.) Konkurransen avsluttes 1. august.
Jeg vurderte å sette på noen vanskeligere spørsmål også, men det får bli en annen gang :-)
Lykke til!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)