mandag 17. juli 2017

Publiserer aldri anonyme kommentarer.

Kjære leser!

I perioder kommer det inn anonyme kommentarer til bloggen. Disse slettes med en gang, legges ikke ut, og besvares aldri, så lenge det ikke går frem noe sted i bloggposten hvem den er fra.


Dette er rett og slett en tilbakemelding til de som kommenterer uten å oppgi navn eller tilkjennegi hvem du er på annen måte. I det siste har jeg slettet mange slike, og de aller fleste kommer fra utlandet.

Du kaster bort tiden din ved å kommentere hos meg som fullstendig anonym, og spesielt der jeg ser det er søppelpost lang vei. Jeg har skrevet om denne saken før, se blogginnlegget Hjertesukk om kommentarfelt og tilbakemeldinger.

Hvis du av en eller annen grunn må bruke "Anonym", som en slags nødløsning, så pass på at du får frem hvem det er fra likevel i selve innlegget, så jeg ikke sletter hilsenen fra deg, det ville jo være synd? Jeg er en flittig bruker av slettetasten!


Følg gjerne bloggen min på vanlig måte, eller eventuelt bare velg en måte å kommentere på som fungerer. Velg pilen i "Kommenter som", og velg et program du er tilknyttet.

Jeg skal ikke gå noe dypere inn i dette nå, men som sagt, du velger definitivt feil person når det gjelder anonyme henvendelser!

Jeg vil samtidig si tusen takk til dere som følger bloggen min og kommenterer på ærlig vis! :-)


Fortsatt fin dag!


-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?